ADIO, KFC!

9 mai

– Iti dai decât blugii jos şi cizmulitele, îmi zice angajata de la salonul de masaj, cu un zambet profi întipărit pe faţa vizibil întreţinută.

Dacă nu pocea oleacă graiul românesc, n-as fi simţit că-s într-un salon de înfrumusetare*.

În salon sunt câteva paturi. 6 la număr. Cu timiditate de copil crescut în provincie, mă aşez pe pătuţul indicat şi-mi aştept şedinţa de cavitaţie (ah, ce preţios sună!). Vreme berechet să analizez ce e in jur. Locul de lângă mine e ocupat de o duduie cu păr bălai care nu pare să aibă altă preocupare în afara masajului anticelulitic. Mă roade deja invidia. Ah, dacă aş şti măcar câţi ani are ca să nu fiu invidioasă gratuit. Poate 20? Doamne, fă să aibă doar 20! Dacă peste două luni arăt şie eu aşa, mă declar mulţumită că am ajuns aici şi că am scos din portofel mai multe hârtii d’lea mari. Pe pătuţul din faţa mea şade leneşă o femeie trecută de 40 de ani. E împachetată până-n gât cu cafea, portocale, alge sau ciocolată. N-am de unde să ştiu pentru că o pătură albastră îi acoperă trupul în întregime. În camera de alături, se aude un scurt bârâit de aparat modern. De acolo a ieşit o femeie care sigur a venit pentru lupta cu kilogramele. Se vede, doamnă, nu te supăra!  Îmi flutur genele puternic rimelate şi îmi întorc privirea mulţumită de cele 57 de kilograme ale mele. Când mă simţeam mai bine…

– Ah, mă pişcă ceva!, spun pe jumătate amuzată, dar schimonosită de durere. Îmi ascund grimasa şi zâmbesc din nou.

– Aşa e vacuumul, mă linişteşte domnişoara din faţa mea. Dar o să vă obişnuiţi repede.

– Numa’ să nu mă învineţesc, că nu mă crede nimeni că vin aşa de la cosmetică, îi răspund râzând.

– Să vină domnul la noi şi-i explicăm dacă e ceva…

Să nu uit să zic şi asta – salonul descris este un salon EXCLUSIV pentru femei. În paranteză fie zis, n-o să înţeleg niciodată de ce masculii nu fac celulită. Norocoşii naibii!

Şi, de parcă n-ar fi de ajuns că-mi necăjesc picioarele azi ca să mi le expun cu generozitate la vară, trebuie sa-mi pun şi poftele-n cui pentru o vreme. Adio, dragă KFC! Ne vedem pe 1 septembrie, la Mall!

*Locul ăla unde mergem toate cu speranţa că ieşim cu 10 ani mai tinere!

9 răspunsuri to “ADIO, KFC!”

  1. Oana Portase 10 mai 2011 la 05:44 #

    Of. Prin câte trebuie să trecem noi… fetiţele.

    • peschetta 10 mai 2011 la 09:35 #

      si asta nu e tot. noi spalam, noi calcam, noi facem mancare, noi stergem praful si geamurile, noi dam cu aspiratorul. sau… chemam menajera si plecam la coafor!:))))

  2. Mihai Voiculescu 10 mai 2011 la 10:46 #

    Ei da 🙂 voi le puneti la popou noi le punem la burtihan 🙂

  3. Cougar 10 mai 2011 la 19:22 #

    drăguţ să vedem că mai variaţi şi voi invidiile. până acum, era una şi bună.

  4. Escu 10 mai 2011 la 19:42 #

    daca mancati de la kfc..asa va trebuie :))

    • peschetta 10 mai 2011 la 22:20 #

      d’aia ne ducem la masaje – ca sa putem sa mancam iar la kfc!:))

Trackbacks/Pingbacks

  1. Recomandări de seară: Simona Catrina » Daily Cotcodac - 10 mai 2011

    […] Doamnele care se respectă fac fiţe şi la masaj. (şi nu-i mai invidia, dragă Peschetta, pe bărbaţi fiindcă nu fac celulită: ei fac crize de […]

Lasă un comentariu