Războiul cârpelor

19 Sep

– Dă-te-ntr-o parte, cârpă albastră cu flori, nu am loc sa-mi întind picioarele US Polo!

– Nu vreau! Eu, cămaşa Desigual, sunt aici de doi ani, deci sunt printre veterani, aşa că… mişcă-ţi fundu’ de aici. Eşti ultimul venit, suporţi înghesuiala fără să faci fiţe.

– Hei, hei!, ce e gălăgia asta?! Eu am venit aici acum trei luni şi era mai mult spaţiu când m-am mutat de la Mall într-un apartament. Nu ştiu de unde naiba aţi venit voi în gaşcă. Ce bine era când încă stăteam lejer pe un ştender la magazin. Eram doar noi – cârpele de la Mango. Acum sunt nevoită să suport vecinătatea figurantului Gaultier sau a mult mai comunei Zara.

De câteva săptămâni e război la mine-n şifonier. Rochiile, fustele, pantalonii, sacourile şi bluzele s-au răsculat pentru că nu mai au spaţiu. Stau îngrămădite şi se simt nedrăptăţite pentru că nu mai sunt scoase la plimbare. Unele n-au ieşit niciodată de când au fost cumpărate, dovadă stă eticheta spânzurată de guler.

Îmi zic, de multe ori, că renunţ la prostul obicei de a cumpăra haine cu duiumul, dar nu rezist când văd „reduceri”, de pildă. Sau când un designer scoate o colecţie nouă cu cârpe superbe. Culori, modele, croială, materiale… Pe scurt, modă!

Bună ziua! Numele meu este Ionela. Sunt fashion addicted şi am venit la terapia de grup. Bunăăăăă, Iooooo-neeeee-laaaaaa! Primul pas a fost făcut – am scos trei saci cu cârpe şi i-am dat de pomană. Apoi, deunăzi, după o idee de Maria, câteva haine, noi sau nu, au avut o şedinţă foto şi au ajuns pe un site unde aşteaptă să-şi găsească un nou proprietar.

Abia aştept să recuperez 20 de lei măcar din sumele investite în cârpe. Până atunci, însă, dau o fugă la Mall. 🙂

2 răspunsuri to “Războiul cârpelor”

  1. dana 19 Septembrie 2011 la 15:11 #

    DA…..OARE DE CE NE BINEDISPUNE MEREU SHOPINGUL???PT MINE E O TERAPIE…CAND SUNT BOSUMFLATA DAU O FUGA LA H&M SI IES CU DITAI ZAMBETUL PE FATA….CE ZICI? VII SA DAM O RAITA….PUPICI

  2. peschetta 20 Septembrie 2011 la 08:17 #

    daca n-ai fi atat de departe…:) te pup!

Lasă un răspuns

