Dragă Mare Neagră,

18 Sep

te-am vizitat ieri pentru ultima dată, poate, anul ăsta şi sunt multumită că ne-am luat rămas bun aşa cum se cuvine. Chiar dacă nu m-ai primit cu căldură, te-am privit de aproape, de la distanţe cu minus chiar, şi nu mi-a fost deloc rău după ce mi-au amorţit picioarele şi nu ţi-am mai simţit răceala-ţi polară. N-am putut să înot ca-n miezul verii, dar şi eu sunt conştientă că e, totuşi, toamnă, si că atât mi-ai putut oferi la mijlocul lu’ septembrie.

Am vrut doar să ştii că mi-a făcut bine revederea. Te las cu bine, Mare Neagră!

Cu drag,

Nela

4 răspunsuri to “Dragă Mare Neagră,”

  1. Cosmin 18 Septembrie 2011 la 11:07 #

    Te va aştepta nerăbdătoare la 1 maiul viitor. 🙂 La fel ca pe mulţi alţii.

    • peschetta 20 Septembrie 2011 la 08:18 #

      sau, poate, mai devreme… cine stie?! 🙂

  2. simo 19 Septembrie 2011 la 13:00 #

    acele prosoape sunt vechi. am cumparat unele noi:)

Lasă un răspuns

