M-am răsturnat cu maşina. De mai multe ori!

5 Iun

Totul a început cu o porţie de râs.

Curiozitate feminină.

Cu Anca Bundaru la o vorbă. Despre vreme! 🙂

Când vrea EL să apară-n poze, îmi fotografiază ochelarii.:)

Linişte, a-nceput cursul !

După maximă concentrare, pauză. Să ne cunoaştem colegii de curs.

Ne-am cunoscut. Să trecem la bancuri! 🙂

Cel mai simpatic coleg de ieri. (priviţi planul îndepărtat!:)

„Promit să nu mă mai rujez la volan şi să port mereu centura de siguranţă.”

A început proba practică.

Proba asta m-a dat peste cap. La propriu!

Ajutooooooooooor!

E tare greu, oameni buni!

Din nou pe picioarele mele. Am învăţat să ies din maşina răsturnată.

Altă probă practică: simularea tamponării! Pentru început, buşirea la 15km/h.

Încordată la maximum!

Încă zâmbitoare.

Şi-am scăpaaaaaaaaat! Încă o dată? Ok, fie!, sunt curajoasă!

Încă o dată, la cererea audienţei! Am testat şi tamponarea la 22km/h.

Start!

Cu ochii închişi…

Viteză…

Mai e puţin…

Wow!

Mama ar fi fost tare mândră dacă m-ar fi văzut!:)

Mult mai bine-i să-i priveşti pe alţii!

Mi-am testat şi viteza de reacţie. Cei care au fost de faţă pot confirma că am!

Mare minune maşina asta cu doi şoferi. Deraparea controlată a fost cea mai funny probă.

Va fi un fleac să alunec cu Bubuzura mea pe zăpadă!

Nici măcar un cauciuc n-am lovit!

Uraaaaaaaaaaaa, ştiu totul despre derapaj!

ABS-ul rămane de bază pentru frână!:)

Multumesc Petrom pentru această experienţă!

Eu vă multumesc, domnule Silviu Moraru! 🙂

O hârtie pentru eternitate!

8 răspunsuri to “M-am răsturnat cu maşina. De mai multe ori!”

  1. Paula Rusu 5 Iunie 2011 la 17:07 #

    Crazy de tot! Foooarteee fain si fooooooaaaaaaarrrrrteeeeee muuuuullllteee pozeeeeee!\

    • peschetta 5 Iunie 2011 la 17:16 #

      Paula, daca ai vreme, mergi sa faci un curs d’asta. E foarte tare! Iar probele practice sunt…

  2. Oana Portase 5 Iunie 2011 la 17:48 #

    Ce v-ați mai distrat voi pe acolo! Bravo, bravo.

    • peschetta 5 Iunie 2011 la 18:07 #

      Vezi cum se distrează cei care au permis de conducere? Vezi? :))

      • peschetta 5 Iunie 2011 la 18:45 #

        dar sa stii ca tot noi – astia cu permis – in urma cursului ne-am cam redefinit prioritatile la volan!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Meșter - N-ai murit încă la volan? Norocosule! - 6 Iunie 2011

    […] ar putea fi ceva mai important decât un subwoofer în plus. Și sunt sigur că Vlad, Augustin, Peschetta, Alex, Anca, Hoinaru, Sorin, Adrian, Andra, Răzvan, Bobby, Doru și ceilalți de la curs vor avea […]

  2. Când ceea ce știm nu se potrivește cu ceea ce ar trebui să știm… | Sorin Grumazescu - 7 Iunie 2011

    […] aia… De azi înainte voi aplica respectiva chestie.” Noi toți care am fost prezenți, adică Ionela Năstase, Andra Zaharia, Vlad Petreanu, Bobby Voicu, Doru Panaitescu, Augustin Radu, Vlad Bălan, Mugur […]

  3. Crezi că ştii să conduci? | impresii din lumea mare - 8 Iunie 2011

    […] Meşter, Augustin Radu, Alexandru Ciucă, Raluxa, Adrian Mihălţianu, Sorin Grumăzescu, Ionela Năstase, Vlad Bălan. De profesie farmacist, Alexandru este pasionat de fotografie și gastronomie. […]

Lasă un răspuns

