Paula Rusu nu mai e colega mea!

2 Iun

Pe Paula am văzut-o prima dată la Pro Tv.  O ştiam de la televizor încă de pe vremea când era reporter la Târgu Mureş. Apoi, prin vara lui 2007, a venit în redacţia noastră de la Bucureşti. Urma să prezinte ştirile. Am privit-o cu admiraţie – o fată înaltă, cu alură de fost model, care cobora dintr-o decapotabilă (nu e o maşina scumpa, nu vă grabiţi s-o judecaţi aspru), blondă, îmbrăcată decent.

Mi-a spus o dată, de la pupitrul ştirilor Antenei 3, să am grijă de mine. Eu transmiteam de la inundaţii şi, după câteva zile de stat prin apă şi vorbit cu amărâţi care pierdeau tot, cred ca aveam figură de căţel plouat care stârneşte mila. I-am răspuns tăios (la telefon, nu in direct), aşa cum îi şade bine unui geamăn autentic, să-şi vadă de ştirle ei şi să nu-mi mai poarte MIE de grijă.

Acum ceva vreme am constatat că putem vorbi la infinit despre lucruri mărunte şi ne-am împrietenit. Am băut o cafea, a urmat o alta…

Azi, după 4 ani, Paula şi-a dat demisia. A câştigat un concurs la TVR şi se dă jos din barca noastră. Regret!

6 răspunsuri to “Paula Rusu nu mai e colega mea!”

  1. sandman 2 Iunie 2011 la 12:37 #

    De ce oare toata lumea tinteste TVR, cu toate ca toti spun ca e un viespar acolo?

  2. Cris 2 Iunie 2011 la 15:47 #

    Mare ushurare , pot sa ma uit in week-end la A3 fara sa aud impresiile nesfarsite….trebuia sa nu mai fie invitati ca oricum numai poleta vorbea..cu a din e…vorba lui Badea. Mircea Badea

    Go , mrs Rusu…and never ever come back!!!!

  3. Laurentiu Radulescu 2 Iunie 2011 la 16:38 #

    Partea buna e ca lumea presei e cat de cat inchisa,stransa,poti tine legatura cu cei alaturi de care ai muncit. Partea mai putin buna este ca probabil doare sa vezi cum esti nevoit din ce in ce mai des sa faci asta.

  4. andrei 10 Noiembrie 2011 la 00:42 #

    Doream sa gasesc o modalitate de a o contacta pe Paula Rusu.Sper sa i se comunice sau sa citeasca ceea ce voi scrie.Esti o jurnalista buna,care nu se intimideaza in fata invitatului din studio.De aceea te-am admirat mereu.Plecarea la tvr m-a suparat rau.Ce cauti acolo alaturi de Culcer,M.Marian cu a lui colega de la b1tv?Cum poti lucra alaturi de oameni aserviti actualei puteri nesimtite,proaste,fara cultura?Am lucrat acolo si stiu cum e.O sa regreti plecarea de la antena3,acolo unde oameni tineri au format o familie.

  5. alin 25 Noiembrie 2011 la 13:10 #

    cand se lanseaza digi news? stie cineva, sau rcs&rds isi bate jok de noi.laurentiu ne spui si noua la ce data apare digi news.

  6. andrei 7 Decembrie 2011 la 18:52 #

    Daca va aparea Digi News asa cum a aparut si 10 tv,mai bine nu.Sunt neseriosi,nu poti avea incredere in ei.Cred ca in 2012,asa se vorbeste dar nu-ti pune sperante.

Lasă un răspuns

