Alo, Oancea sunt!

24 Mai

– Alo, Oancea sunt!

– Bună ziua, domnu’ Oancea! Aaaaaaaaha, ştiam eu că într-o bună o să mă apreciaţi la adevărata-mi valoare! Aşteptam să mă sunaţi…

– V-am apreciat mereu, domnişoara Năstase! Din prima zi în care v-am văzut la televizor. Tocmai de asta vă sun. Sunteţi frumoasă, credibilă, ştiţi să spuneţi lucrurilor pe nume…

(ah, ce l-o fi apucat?! trebuie să-mi propună acum job-ul vieţii mele – o emisune de turism, cu mine personaj principal, şi un salariu cu multe cerculete d’alea… zero-uri! ah, dacă aş putea să fac un cuplu cu stăpânul inimii şi la tv… am călători prin lume pe banii agenţiilor de turism… soare, mare, magazine, muzeee, îngheţată, rochiţe, mâncăruri exotice, vin bun… oare de ce naiba nu-mi spune Ionela?! )

– Domnişoara Năstase? Mai sunteţi?

– Sigur, vă ascult! (hai, măh, spune-o!)

– V-am sunat cu o rugăminte…

(nu-i nevoie să mă rogi, omule! accept!)

– Spuneţi!

– Nu pot să vă spun la telefon. Ştiţi, e un subiect delicat…Pot să vin la dumneavoastră la Antena?

(oi fi tu acţionar, da’ nu cred că se cade să vii aici!)

– Aaaaaaaaaa, cum doriţi. Vă aştept!

– Vă promit că subiectul ăsta o să fie mai tare decât ăla pe care vi l-am dat anul trecut! Vă promit, domnişoară!

(Oancea ăla din Prahova?!)

– (cu tonul scăzut) Vă aştept, domnu’ Oancea! La revedere!

3 răspunsuri to “Alo, Oancea sunt!”

  1. Ciprian 24 Mai 2011 la 13:51 #

    Vrea sa te angajeze la B1Tv? 😛

  2. STEFANIA DUTA 24 Mai 2011 la 16:38 #

    stapanul inimii,banuiesc ca este in trustul lui oancea

  3. anca florea 25 Mai 2011 la 21:19 #

    si?..cind te-ai trezit..era noapte sau ziua-n amiaza mare??

Lasă un răspuns

