Promisiune onorată!

22 Mai

eu când promit ceva, ma tin de cuvânt. sa fie clar! de pilda, am făgăduit ca vin cu poza (ceeeee, a trecut un an?!), iata poza:

6 răspunsuri to “Promisiune onorată!”

  1. Marius Stroe 22 Mai 2011 la 21:28 #

    Poza e făcută cu aifonu?

    • peschetta 22 Mai 2011 la 22:11 #

      nu. e cu un aparat foto. simplu! aifonu’-i la ureche!:)

  2. Paula Rusu 23 Mai 2011 la 10:32 #

    ma roade pizma :))) dar o sa imi cumpar si eu, zilele astea!

  3. Dana S. 23 Mai 2011 la 15:06 #

    Vreau si eu! Mai intai chestia aia cu 2 roti si abia apoi plimbarea 😦

    • peschetta 23 Mai 2011 la 15:30 #

      danuta, la tine s-ar putea sa fie o problema. una mica – cum sa vii cu bicla de la calarasi?:)

Lasă un răspuns

