LA COAFOR!

16 Mai

sambata, imediat dupa ce dimineata nu mai e dimineata, adica pe la 11.30, intru ca o nemtoaica intr-un salon de infrumusetare (ce, credeati ca-s naturala?! noooooo… nici vorba!)

-‘neata, arunc in fuga si ma infig cu picioarele goale intr-un lighean cu apa calduta si ceva clabuc. gata de pedichiura! perfect, intai mainile, ca doar si ele fac parte din trupul meu! fetele de la receptie ma stiu deja – sunt clienta veche – imi aduc cafeluta cu doua de zahar si un lapte. ah, nu vad bine cine mai e in salon. curiozitate feminina, ce sa-i faci?! suna mai bine de jurnalist?! asa sa fie! dar ma intorc intr-o parte ca si cand as vrea sa privesc pe geam. viata te invata! scanez rapid locul. pe canapeaua moale din piele stau doua fete tip “pisi” – adica gene lungi si false, unghii la fel de artificiale, rochite scurte din matase si cizme lungi din piele. sunt fetele care au venit sa se aranjeze pentru o minunata seara de purtari nerusinate la bamboo (asta-i club de fitze, mai, nu magazin de cele trebuincioase prin casa!) uneia dintre ele i-as recomanda o estetica la nas. cealalta e buna de pozat, recunosc. si daca scormonesc bine in memorie, chiar e manechin. parca am vazut-o intr-o reclama. ma rooog… la mijloc, o doamna care are bigudiuri (pentru domni – obiecte de toaleta feminina confectionate din plastic) – sigur e nasa, imi zic! sarmalele merg doar la nunta. apoi, o tipa pe care o vad des pe aici – avocata! o femeie frumoasa constienta ca toti cei 33 de ani au trecut in folosul ei. clienta ingrijita permanent- genul de femeie care nu vine la coafor doar de paste si de craciun. toata stima! mergem mai departe. in capat, un domn. hooopaaaaaaaa, deci e si pentru barbati locul asta?! vin aici de doi ani juma’ si n-am stiut! in afara de baiatul de la spalator nu mai era altcineva in pantaloni. mda, criza, domnule! astia primesc si masculi ca sa faca tot mai multi bani. nu-mi convine, trebuie sa schimb locul. parul ud e o chestie asa de intima ca n-as imparti-o cu niste domni asa la prima vedere. il cercetez cu atentie. domnul e proaspat tuns si frezat fix ca-n reviste. poate ca firul 345 nu sade bine, dar nu-i bai! deci nu asteapta la tuns! de epilat nu cred ca se epileaza. manichiura! mmmm, ar putea, am mai vazut eu cazuri, dar catalina e ocupata cu mine acu’. si inca o ora de acum incolo. ma indoiesc ca are rabdare sa astepte atat. asadar e acel gen care-si insoteste nevasta la coafor. ce tare… trebuie sa-l vad mai bine. e o specie pe cale de disparitie, din fericire! ah, pozitia ma cam incurca. cata, termina mai repede piciorul asta sa vad si eu lumea! n-am mai dat de ceva vreme pe la yoga. barbatul, ala de a venit cu nevasta-sa, isi admira minunea cu care doarme noaptea-n pat. e pe scaun si tocmai isi face un coc de zile marete. ii zambeste , din cand in cand, in oglinda. si-l face partas la coafura. el, tantalaul, ii face cu ochiul – e de bine, mami! l-am prins – trage cu ochiul la avocata – bunaciunea aia! aha, deci d’asta-mi esti… te spun eu, ticalos mic! si mi-a zis mama sa n-am incredere in barbatii cu mustata!:) ma scoate din stare geo – coafeza. punem aceeasi culoare? mda, maimutico! (un alint de-al meu) si da-te mai in stanga, ca am treaba azi! e un domn in salon, tu nu-l vezi??? asa… fix in fata lui e spalatorul. pai, daca fata de bamboo isi spala parul, s-a scos! fusta ii e atat de scurta incat s-ar putea sa aiba parte de ceva azi! si ce sa vezi?! nimic mai adevarat. bamboo-ista urmeaza la spalator. andrei, ridica-i scaunul ca sa-i faci placere aluia de a venit cu nevasta-sa la coafor! e blonda fata si parca si seamana un pic cu sharon stone. a, da, ca in basic instinct as vrea sa fie – ete asa… de-a dreacu’. sa-l zapaceasca pe tampit! aoleu, daca-i place vine si data viitoare. fetito, strange bine picioarele. sa nu lasi milimetru in plus de piele sa se vada! (a naibii topica!). cum, e gata femeia iubita? pai si eu cum ma mai distrez?! liniste, nu auuuuud… oare ce-i zice? hmmm, previzibil – esti foaaaaaaaaaaarte frumoaaaaaaaaaasa, iubita! muriti, barbati care va faceti rasa de ocara!

ps – daca ai ajuns pana aici inseamna ca nu te-ai prins ca si asta e un text mai vechi!:)

Lasă un răspuns

