IOLA PAPA

28 Apr

la inceputul anului, am castigat un concurs de imprejurari fericite – sefimea m-a ales (dintr-o suta) sa reprezint interesele antenelor la beatificarea papei ioan paul al II-lea. stiam eu ca-s cea mai pioasa din redactia aia, pacatosilor! stiam eu ca-s patrunsa de sentimente de evlavie, paganilor! aveam doar nevoie de cineva sa-mi confirme ca sunt prea-cucernica, viclenilor!

dragii mei, a venit vremea ca toate drumurile sa duca la roma! iau si eu (maine) un avion pe drumul asta. n-o sa ratez cateva poze „IOLA”. cum altfel de asta data?! IOLA PAPA!

5 răspunsuri to “IOLA PAPA”

  1. STEFANIA DUTA 28 Aprilie 2011 la 20:03 #

    IONI NIMENI NU SE INDOIESTE DE EVLAVIOSENIA TA…
    ESTI UN OM MINUNAT SI SUNT CONVINSA CA ASTA VAD SI SEFII TAI CARE TE TRIMIT SA REPREZINTI NU NUMAI INTERESELE ANTENELOR CI POATE SI PE ALE TELESPECTATORILOR FIDELI AI ANTENELOR.
    PERSONAL,ITI DORESC MULTA BAFTA IN TOATA CARIERA SI SA VII INCARCATA CU ENERGII POZITIVE DE LA VATICAN…SANATATE SI PACE!!!!!!!!!!!!!!!!

    • peschetta 28 Aprilie 2011 la 20:05 #

      va invit sa fiti alaturi de mine la cel mai important eveniment religios al anului! uite, deja vorbesc ca la televizor!:)

  2. Camelia Csiki 28 Aprilie 2011 la 21:45 #

    Bafta, prea fericito! 🙂

  3. Ana-Maria Mihail 28 Aprilie 2011 la 22:00 #

    Felicitari!
    Lasand la o parte nota amuzanta a postului (care-mi place:)), chiar cred ca e o ocazie inedita, mie mi-ar placea o astfel de calatorie „in interes de serviciu”. E, intr-adevar, un moment incarcat de semnificatii si s-ar putea ca starea de inaltare spirituala, de liniste si de inspiratie sa se instaureze, aflandu-va acolo. Asa ca eu as profita din plin la ceremonie, intru evlavie totala si intru iscoditoare observare a Papei:)! Pana si nunta regala de maine ma emotioneaza deja, chiar daca s-a transformat in presa intr-o supermondenitate! E si asta, desigur, dar e, in primul rand, un moment important pentru viitorul Casei Regale Britanice.

    Drum bun si inspiratie!

  4. valeria 2 Mai 2011 la 07:34 #

    mda

Lasă un răspuns

