LA MALL

19 Apr

Cu Paula, la un frappuccino. Ah, ce faţă a făcut băiatul rugat să ne faca o poză! Memorabilă figura.

Cu gândul la doamna de la farmacia Help Net, care m-a păcălit să-mi iau cremă de mâini BIO! 32 de lei. Tub mic. Foarte mic!

(vaaaaaaaaai, rău îmi şade!) Cu ochelari H&M pe nas.  Înainte de a fi mustrate de paznic. Aşa am aflat ca „nu e voie să fotografiezi!”

Un loc unde mă simt perfect – printre cârpiţe!

N-am vrut sa-l mai deranjăm pe tânărul care ne-a făcut fotografia la Starbucks.

2 răspunsuri to “LA MALL”

  1. ana 19 Aprilie 2011 la 22:21 #

    ia uite ma la ele.. doua cocote!

  2. aurora 20 Aprilie 2011 la 07:40 #

    Bravo fetelor! frumoaselor… Ionela,imi place mult cum esti imbracata!

Lasă un răspuns

