album foto online

19 Apr

in fiecare zi, tu – CITITORULE, vei deveni PRIVITOR, daca treci pe aici!

imi propun sa tin un jurnal foto online. ma duc la mall, pun o poza. sau poate trei! ma duc la stadion, vin cu dovada foto. ma duc la madrid, tac-tac si vin cu pozele. vad un catel frumos, e pacat sa nu-l vedeti si voi. beau o cafea cu fetele, vin si vi le prezint. imi cumpar pantofi noi, ii pozez si ii vedeti aici. imi schimb job-ul, va prezint biroul si noii colegi. imi schimb culoarea parului, fotografia o arata. in ritmul asta, peste ani si ani, voi avea un album foto pe internet. eu la 34 de ani cu iubitul la mare. eu la 34 de ani intr-un loc superb. eu la 34 si doua luni cu parintii. eu cu prietenele mele la 34 de ani, doua luni si 15 zile. eu la 35… si tot asa!  fiecare pas fotografiat va rămâne pentru eternitate AICI. un fel de… sa imbatranim impreuna! ah, daca m-as fi apucat sa pun si eu poze de cand eram mai tanara, acu’ deja faceam diferenta. niciodata nu e prea tarziu. la treaba – tac-tac!

2 răspunsuri to “album foto online”

  1. oana despa 19 Aprilie 2011 la 15:25 #

    dap, daca ti-ai luat fotograf personal. :))

Lasă un răspuns

