ah, ce-mi place sa mananc…

4 Apr

m-am trezit tarziu, ca-n fiecare weekend. am mancat putin acasa (cereale cu laptic) si, gătită pentru un prânz cu niste prieteni, m-am dus sa-mi colorez in rosu unghiile scurte. gandit si facut! m-a agatat, apoi, stapanul inimii si am ajuns primii la „somonul favorit”! paranteza: cel mai bun somon din bucuresti e la uptown! de-ar fi portia mai mare si pretul mai mic… inchid paranteza. baietii au baut vin, fetele limonada. asa ne trebuie daca am vrut egalitate! şofez, nu-i bai, ca sa fii tu fericit, barbate! glumele au curs lin ca vinul alb in paharele cu picior.  dupa doua ceasuri, un desert in centrul vechi a venit sa indulceasca ziua de sambata pentru cea mai galagioasa gasca. tare bune au fost clatitele cu dulceata de zmeura ori nuci verzi. dupa dulce, vine iar sarat! mititei? cuvantul magic fusese rostit. stapaniti de o dorinta puternica, am sfarsit la carul cu bere printre straini ahtiati dupa sarmalute-n foi de viţă. 6 gurmanzi vaccinati cu zeci de mici si dealuri de cartofi prajiti dinainte. n-ai fi zis ca mancaseram cu doua ore mai devreme. si cum micul nu vine niciodata singur, baietii bere, fetele limonada. daca am vrut egalitate… papanasi la final! apoi acasa. film si fructe in loc de popcorn!

nu, nu m-am cantarit. inca!

Lasă un răspuns

