ce bine-mi pare ca ai luat teapa!

10 Mar

– domnisoara, ma ajutati, va rog, sa-mi gasesc un costum de baie?!, zic eu.

– mdea, vin imediat.

mai usor cu entuziasmul, ii raspund in minte si ma gandesc ca poate are o zi proasta – toti avem, e de-nteles. las’ ca-mi gasesc si singura si dau o raita prin magazinul care nu are mai mult de 50 de metri patrati.

era prin vara anului 2005 cand toate revistele-mi aratau ca alb este culoarea anului pentru plaja. pai, daca-i moda, sa ne tinem de ea! am ratacit multe vreme in cautarea costumui perfect pana sa ajung in bucatica de magazin de pe bulevardul magheru. imi arunc o privire catre stenderele cu costume de baie. zaresc costumul vietii, dar pare mic. o, nuuuuuu, l-am cautat atat…

– domnisoara, imi place costumul alb de acolo. aveti marimea x?  (n-as vrea sa ma laud aici!:))

– verific!, pufaie d-ra platita din banii unui patron care n-a stiut sa faca o selectie mai riguroasa de personal.

– va rog, adaug eu politicoasa (cu gandul la mama care m-a crescut frumos).

da-te-ncolo cu nervii tai si cu aerele de andreea marin, daca-mi aduci costumul mult cautat si dorit, jur ca uit ca te-ai purtat urat cu mine – cumparatorul. imi mai vin in gand cateva fraze nepoliticoase, dar rabd.

– ionela, stai cuminte, intervine constiinta. trebuie sa inveti sa-ti vezi interesul.

– ok, draga constiinta, dar poti sa lucrezi un pic si la rabdare?!

6, vine duduia.

– poftim! acolo-i cabina de proba. DECAT sutienul se probeaza!

– va multumesc, probez DOAR sutienul!

e buuuuuuuuuuuuun! il iau.

– costa … lei. fata, te sun inapoi ca trebuie sa incasez ceva, ii zice persoanei cu care vorbea la telefon de cand am intrat eu in magazin. le-am cam deranjat pe fete, pesemne. dar ce fac?! imi doream costumul ala. fetelor, daca se intampla sa treceti pe aici, iata scuzele mele: iertati-ma!

platesc cu gandul la vara minunata in costumul alb modern.

in 2006 am mai intrat acolo in cautarea unei geci de ianra. alta vanzatoare (sau poate aceeasi marie cu alta palarie) mi-a amintit subit de tratamentul de care avusesem parte in urma cu doi ani. am iesit rapid. am mai avut o incercare de a-i baga bani in portofel patronului magazinului de pa magheru acum vreo doi ani. fara succes, insa. si atunci mi-am zis ca nu mai intru acolo niciodata. acu’ si sa vreau si n-o mai pot face – magazinul s-a inchis. si-mi pare bine. atat de bine ca-mi vine sa cant. asa ca-ti cant, draga patronule:

ce bine-mi pare ca ai luat teapa

ce bine-mi pare ca ai pierdut

ca toate hainele ti-au intrat la apa

ca nu mai ai nimic din tot ce ai avut.

PS buna piesa, tudorane!:)

2 răspunsuri to “ce bine-mi pare ca ai luat teapa!”

  1. Florin 10 Martie 2011 la 15:58 #

    Selectia naturala functioneaza…

  2. Cosmin 11 Martie 2011 la 10:17 #

    „Nu va suparati, dvs sunteti deobicei asa scarboasa sau azi e o zi speciala?”

Lasă un răspuns

