vacantaaaaaaaaaaaa!

20 Dec

a venit vacanta,

cu trenu’ din franta.

hai, copii, la joc

cartile pe foc!

(sa fiti cuminti ca sa vina mosu’! :))

2 răspunsuri to “vacantaaaaaaaaaaaa!”

  1. maria 13 Ianuarie 2011 la 17:00 #

    Haideţi să îl omagiem pe Mihai Eminescu lecturând nişte creaţii făcute în cinstea lui !!http://cenacluljj.wordpress.com/eminescu/ Arătaţi că vă pasă de cultura ţării în care trăiţi !!

  2. costin comba 11 Februarie 2011 la 22:50 #

    salut, numele meu este costin comba, sunt cameraman la antena 3 ,si am si eu un blog
    http://www.costin-comba.blogspot.com , as vrea sa te rog, daca doresti sa treci si blogul meu la lista ta de bloguri. iti multumesc si imi cer scuze pentru deranj.

Lasă un răspuns

