am hranit un porumbel intr-o vara

15 Dec

pentru ca ruxa nu se lasa cu una, cu doua, e musai sa onorez leapsa ei. un text cu 10 cuvinte care n-au, aparent, nicio legatura. pai, sa le leg eu, zic!

pe masa din sufragerie e vaza pe care-am primit-o cadou dupa ce am hranit un porumbel intr-o vara. cu gandul la concursul ala stupid, am tras un pui de somn. cand m-am trezit, la radio era o dedicatie speciala – cantec de lebada. amintirile mi-au napadit sufletul. mi-am luat, in fuga, un palton din cuier si-n lift mi-au venit in minte ganduri mai putin ordoxe. dar, despre sex, nimic cu glas tare! verific cutia postala – nicio epistola de amor. doar fluturasi pe care sta scris – verde inseamna sanatate! 🙂

ps – acesta este un text scris in mai putin de un minut. era un exercitiu simpatic la cursurile de dictie. incercati, va rog! e distractiv!

leapsa merge mai departe la motanes, la simona si la fifi.

2 răspunsuri to “am hranit un porumbel intr-o vara”

  1. eumiealmeu 15 Decembrie 2010 la 11:18 #

    oricum, ideea e că ador exerciţiile de dicţie. sună şi interesant şi provocator.
    spor-t.

Lasă un răspuns

