rostogol a devenit tudor!

4 Dec

l-am cunoscut cand avea fix 3 zile si 27 de fire de par. l-am luat in brate atat de stangace ca mama-sa era crispata de-a dreptu’ si regreta, desigur, momentul cand mi-a spus cu prietenie – ia-l in brate. l-am iubit din prima!

il „stiam” dinainte de a se naste – a fost cu noi la concert la madonna (cand vocea divei l-a facut sa-i traga mamei cateva picioare-n burtica – asta ca sa inteleaga din start care-i sunt gusturile), a fost cu noi la o petrecere la club (cand ne-a reprosat fumul de tigara), a fost si el la restaurant (a stat cuminte – semn ca i-a placut la carciuma :)), am fost impreuna in parc, parca si la film.

s-a nascut pe 2 decembrie si toate fetele din gasca sunt topite dupa el. dupa o luna, era deja rotunjor si mama-sa i-a zis rostogol. asa i-a ramas numele pana acum.

azi a devenit tudor. vorbeste (intr-o limba pe care putini o inteleg), merge (cate 30 de secunde pan’ la cazatura), rade si chiar se fastaceste in prezenta fetelor. e un baietel care a implinit un an si, peste cateva ore, isi va primi cadoul – o masina de pompieri care scoate niste sunete asurzitoare. (iarta-ma, panuta, dar sper din suflet ca el se va bucura!)

doamnelor si domnilor, vi-l prezint pe tudor!

3 răspunsuri to “rostogol a devenit tudor!”

  1. betty 7 Decembrie 2010 la 17:18 #

    mai rostogol, tu stii ca ai fost si cu mine la cumparaturi? era spre sfarsitul anului trecut si stateai cumintel in burtica mamicii atunci cand ea facea niste cumparaturi intr-un supermarket. apoi sa ti-o parasc, a mancat si o ditamai shaorma pe o banca intr-un parc. din cate am constatat ii placea foarte mult! cred ca si tie…
    astazi, te salut si eu, dar si nepotelul meu andrei care are sapte luni, si iti spun LA MULTI ANI! pentru primul an din viata! sanatate si mamei tale pe care o salut de la Calarasi. pupici dulci pe obrajori si sa cresti mare Tudor!

  2. andreea 13 Decembrie 2010 la 19:10 #

    m-ati emotionat, ionela si betty… 🙂

    andreea

    • peschetta 13 Decembrie 2010 la 19:13 #

      cu asta ne ocupam, panuta!:)
      ps – abia acum ai vazut?:))

Lasă un răspuns

