micule dejun, te vreau!

3 Dec

azi am trait doar cu gandul la dimineata de maine. ma voi trezi si-mi voi face trei oua ochiuri cu sunculita pe care voi presara, din abundenta, ceva branzica rasa. imi voi face un ceai de zmeura si, cu doua felii de paine unse cu unt sarat, plus un fresh de portocale, voi servi micul dejun. mmmmm, ce bun trebuie sa fie. salivez deja.

numa’ cine a tinut o cura de slabire, ma poate intelege. n-am vrut sa scap de kilograme in plus neaparat, nu aveam o prezentare de moda maine. mi-am odihnit doar ficatul pentru o vreme si am vorbit , pentru prima data in viata mea, despre detoxifierea organismului. de 5 zile, traiesc sanatos. luni, marti, miercuri, joi si vineri am mancat doar legume si fructe. atentie, crude! in timp ce-n jurul meu miroasea, zilnic, a tocanita, a fripturici, a tochitura, a mamaliga cu varza si carnati eu am rezistat eroic cu ardei grasi (cei mai grasi), castraveti, morcovi, rosii, mere, kaki, pomelo, pere, banane, portocale. dar mi-a iesit. am martori ca-i asa!

de maine, insa, mananc din nou! mititei, pazea ca vin!

felicitarile mai tarziu, mutumesc! 🙂

3 răspunsuri to “micule dejun, te vreau!”

  1. ana 3 Decembrie 2010 la 18:54 #

    daaaaa, asa e! am vazut eu cu ochii mei! i-am fluturat friptura prin fata si nu a cedat. a scos un castravete si a inceput sa rontaie. (ionela sfideaza teoriile lui darwin, ea se trage din iepure 🙂 )

  2. Someone 3 Decembrie 2010 la 19:01 #

    Slavă Cerului că se termină.

    😀

  3. Adi Hadean 3 Decembrie 2010 la 20:04 #

    no, mă bucur că-i măcar o persoană-n lume care înțelege prin ce trec eu :)))

Lasă un răspuns

