guvernule, sa mai fac copii?

30 Noi

draga guvernule boc,

afla despre mine ca mi-a cam pierit pofta sa mai fac copii in tara asta pe care o conduci. ma tem, intai de toate, ca n-o sa am bani sa-i dau medicului la nastere.  apoi, mi-e frica sa nu-mi ia foc bebelusul la maternitate. imi trece prin minte un gand ca ar putea sa ia o boala din spital pe care s-o duca-n spate toata viata. daca scap de toate astea, ma tem ca n-o sa gasesc loc la cresa sau la gradinita, ca bani de bona poate n-o sa am din salariul de jurnalist caruia i-ai impozitat IAR drepturile de autor. poate-mi sugerezi sa-l duc la mama, dar d’asta-l fac?! nu ca sa am eu copil, ci ca sa aiba mama nepot, a? bine gandesti, guvernule! halal! asa incurajezi natalitatea.

mai bine ma duc sa nasc la rusi. m-as muta la moscova pentru ca acolo, guvernul lu’ putin imi da, la al doilea bebelus, 340.000 de ruble, adică vreo 8.000 de euro!

mai , guvernule, ai dat, in ultimii doi ani, 250 de milioane de euro doar pentru hartiile pe care au fost trasate proiectele autostrazilor. in fond, asta-i economia pe care o faci cu injumatatirea concediului pentru cresterea copilului. mai gandeste-te, guvernule! macar de-ai fi construit niste gradinite, ca-i mare nevoie…

guvernule, da’ nu mai bine dispari tu decat sa plec eu?! eu vreau sa traiesc in romania si, cine stie?!, poate ma incapatanez sa fac un copil. si, drept rasplata ca te gandesti din cand in cand la noi, ma gandesc sa-ti trimit in fiecare dimineata niste pampersi la birou. plini! sa-ti fie ziua cu noroc!

4 răspunsuri to “guvernule, sa mai fac copii?”

  1. betty 1 Decembrie 2010 la 17:19 #

    super!!! eu, care am facut un copil in comunism, in anii ’80, cand salamul se vindea la feliuta, cate una pe membru de familie, oul, painea, sticla de lapte si butelia pe sub mana, bine ca nu mai pot sa am copil azi, am zis! pentru ca, rau era atunci, dar mai rau parca este astazi! halal guvernanre! de tot rasul… ne-am intors de unde am plecat?

  2. Octavia 1 Decembrie 2010 la 19:16 #

    Ca bine zici, dar… aude careva???

    • adi 1 Decembrie 2010 la 20:37 #

      e vina noastra ionela, k sunten un neam de prosti. un neam de oameni kare se uita cu admiratie la smekeri si care spun ca este absolut normal sa ii dai 2000 de euro unui medic sa nasti la stat. e vina noastra ca nu aveam koaiele necesare sa zicem NU. Ne meritam soarta. Daca nu ar exista prosti desteptii ar muri de foame

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention guvernule, sa mai fac copii? « Peschetta -- Topsy.com - 3 Decembrie 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by Brainiac , Ionela Nastase. Ionela Nastase said: scrisoare catre guvern! https://peschetta.wordpress.com/2010/11/30/guvernule-sa-mai-fac-copii/ […]

Lasă un răspuns

