domnilor, femeile iubesc florile!

10 Noi

– ionela, ai un buchet de flori la receptie.

– de la cine e?

– nu scrie. e anonim!

ah, plesnesc de curiozitate. cin’ sa fie, cin’ sa fie?! cobor in graba si iau buchetul urias de orhidee. urc in redactie, in admiratia si, sper, invidia colegelor. merg dreapta ca un manechin pe podium, caut o vaza,  asez florile pe birou si ma apuc de treaba. sa fie vreo trei ani de atunci…

a doua zi, un buchet de branduse ma astepta la intrarea in birou. plus o cutie cu bomboane, bucuria colegelor. a treia zi, pauza! hmmm, parca-mi parea rau, incepuse sa-mi placa jocul asta. cand am deschis mailul, ce sa vezi?! un mesaj – mi-ar placea sa-ti dau personal buchetul de azi. am refuzat politicos si 51 de trandafiri au venit a doua zi la receptia redactiei. n-am primit in viata mea un buchet asa de aratos si probabil ca m-ar fi cucerit domnul daca nu exista deja un stapan al inimii mele.

pe cel ce-mi trimitea flori l-am cunoscut ulterior cand a venit invitat la o emisiune la postul unde lucrez. am avut o conversatie civilizata si am ramas oarecum amici.

am mai primit multe buchete de flori de atunci. cel mai tare m-a impresionat un buchet de crizanteme albe, intr-un moment special al vietii mele, pentru ca venea de la EL. putea fi si-o papadie, la fel de tare mi-ar fi bucurat sufletul.

in rest, cand simt nevoia sa infrumusetez casa, cumpar singura floricele.

PS – as fi foarte fericita sa stiu ca diseara macar trei domni care au citit postul asta le ofera doamnelor cate un buchet de flori. credeti-ma, oameni buni, nu dati gres niciodata! si nu va banuim ca ati facut ceva grav daca apareti in fata usii cu florile-n mana. parol!

14 răspunsuri to “domnilor, femeile iubesc florile!”

  1. fifi 10 Noiembrie 2010 la 09:13 #

    mie cel mai mult imi plac comentariile care apar cind o femeie primeste flori la birou: Precis si le-a trimis singura! :))) Recunoaste ca ai auzit asta de mai multe ori:)

    • peschetta 10 Noiembrie 2010 la 09:17 #

      da.da.da! dar eu nu recunosc nici in ruptul capului!:)))))))
      tare a fost cand a primit o vedeta (nu e cazul sa zicem numele aici) un buchet urias pe care l-a dus la machiaj. intra mandruta si speriat zice – cine a murit?!:))))))

  2. miki 10 Noiembrie 2010 la 10:38 #

    :D:D:D:D:D:D:D:D

    • peschetta 10 Noiembrie 2010 la 10:46 #

      stiam eu ca la un moment dat vei reactiona. tu poti confrima povestea asta!:)))

  3. Marieta 10 Noiembrie 2010 la 18:47 #

    Eu primesc flori toamna pentru că domnul meu ştie că iubesc florile sezonului. Niciodată flori de la florărie care sunt superbe până ce le-ai aşezat în glastră. Se mai găseşte pitită în piaţă o bătrânică cu câteva fire care aduc în casă aromă de ceaţă. Toamna…

    • peschetta 11 Noiembrie 2010 la 08:57 #

      ce frumoooooooooos, marieta!
      cand cumpar, iau si eu tot de la o tanti de la piata. e o batranica dintr-un sat din giurgiu care vinde doar flori si pentru asta vine cu autobuzul de la 40 de km.
      ps: am primit aseara crizanteme!:)

  4. cristina 11 Noiembrie 2010 la 11:46 #

    si eu;;) tot aseara;;)cum ai sfatuit auditoriul:D! albe, galbene si roz, si un trandafir portocaliu langa niste fire subtiri de ramurele colorate! le-am pus in ceainic pe pat de frunze ruginii de artar!;;)

    • peschetta 11 Noiembrie 2010 la 12:16 #

      cristina, eu zic sa le mai atragem atentia din cand in cand. si dupa ce te faci tu florareasa… lu’ ameu o sa-i fie si mai usor!:))

  5. The Thing 16 Noiembrie 2010 la 12:02 #

    nu, nu, nu! eu nu vreau flori. eu vreau ciocolata. daca as primi flori, nici macar nu as avea vaza. daca primesc ciocolata, stomac am. si papile gustative. si o sa am si o mare fericire in suflet. am zis!

    • peschetta 16 Noiembrie 2010 la 13:04 #

      s-a notat! un kil’ de ciocolata pentru the thing!:)

      • The Thing 17 Noiembrie 2010 la 10:43 #

        trăiască, trăiască, de 3 ori trăiască!

  6. adi 16 Noiembrie 2010 la 15:23 #

    femeile iubesc florile doar la inceputul relatiei pentru ca se simt bagate in seama. Cu timpul insa, scade interesul pt flori direct proportional cu sentimentele pt partener. si un parfum de firma miroase mult mai bine…..

    • peschetta 16 Noiembrie 2010 la 15:27 #

      te contrazic, adi. florile sunt flori pana la capat! eu le iubesc si azi, dupa mai multi ani de relatie.
      sigur, daca vin la pachet cu parfumul… sunt si mai apreciate!:))

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention domnilor, femeile iubesc florile! « Peschetta -- Topsy.com - 10 Noiembrie 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by Oana Portase and Lili, Ionela Nastase. Ionela Nastase said: cu o floare se poate face… bucurie! http://bit.ly/dqtTf7 […]

Lasă un răspuns

