la farmacie

5 Noi

m-am incapatanat sa iau niste medicamente in miez de noapte, dupa ce farmaciile si-au inchis usile. inarmata cu o reteta primita dimineata, imi trec in revista, in gand, cateva farmacii non stop din bucuresti. ok, intai la dristor.

– buna noaptea!, aveti propol2?

– nu avem. sunt niste pastile de supt care le gasiti (care este!:)) doar la anumite farmacii. sunt foarte bune pentru gat.

dar eu nu voiam sa le iau pentru ficat. ma duc la o alta farmacie deschisa noaptea, la muncii. acelasi raspuns, dar fara greseli gramaticale. mai merg o statie de metrou cu buburuza rosie si dau peste farmacia vietii. pe usa un afis cat calendarul ortodox – sunati! caut tumburusul si apas – taaaaaaaar! vine un bodyguard batran si adormit si deschide geamul. ma intreaba ce vreau.

– aveti propol2? (dupa figura mirata pe care o are, nu stie ce-i ala, dar nu-l condamn. mai mult, il apreciez pentru ca s-a ridicat de pe scaun si a venit pan’ la geam)

– nu stiu. stati sa intreb farmacista.

imi vine sa-i zic – si atunci de ce ai venit dumneata si nu s-a itit doamna?! , dar ma abtin. imi zice ca are, dar farmacista tot n-a venit. ma uit in ochii lui albastri cu ochii mei albastri si astept.

– pai, daca aveti, dati-mi!, n-am intrebat  de curiozitate.

– sa vina doamna si va serveste ea.

imi zic in gand – sa vina, n-am toata noaptea la dispozitie! vine farmacista rujata ca-n reclame, imi ia reteta din mana, o citeste ca pe biblie desi are doar un rand si pleaca. o aud ca zice ceva, dar nu inteleg ce. aha, ma prind in cele din urma – ma intreba cate pastile vreau. fac un calcul – cate 3 tablete pe zi, 5 zile… deci 15!

– 15, zic!

– va da 20?, ma intreaba bodyguard-ul.

– nu, vreau doar 15, daca tot m-a intrebat!

„vrea doar 15” – ii transmite bodyguard-ul, care ma intreaba si daca am card. am!

– sa-mi dati si banii.

– ???????

imi iau vocea de televizor si spun apasat – daca ar fi sa paltesc, cat ar trebui sa va dau? nimeni nu mi-a spus o suma. cu telefonul fara fir, aflu si asta. platesc si plec.

offffff, daca nu va puteti trezi cand suna la usa, mai bine nu deschideti!

 

Lasă un răspuns

