motiunea la bogati

27 Oct

am cunoscut oameni pe care-i doare la basca de motiunea asta.  habar nu au ce e aia. habar n-au ca mii de oameni s-au imbrancit cu jandarmii in piata victoriei. n-au televizor – „e pretios ca sanatatea” – deci nu i-au vazut pe politicienii nostri care s-au intrecut in discursuri folosind cuvinte alese. ei stiu altceva – ca le e frig in odaia darapanata, ca nu si-au mai luat medicamentele de cateva luni pentru ca sunt mult prea scumpe pentru pensia lor „ieftina”.  stiu ca mananca zilnic fasole, cartofi si varza. carne doar la sarbatori. si mai stiu ca-si asteapta nepotii ca sa le aduca SI ceva dulce. au zambetul pe buze oamenii astia si nu-mi dau seama cum fac sa fie veseli. stau, de o viata, intr-o camera din chirpici ce nu masoara mai mult de un metru si jumatate inaltime unde s-a imprimat mirosul greu al batranetii saracacioase. dar sunt mereu bucurosi de oaspeti. sunt amarati care starnesc admiratia vorbind cu demnitate despre saracia lor. saraci si cinstiti, pe bune!

tot azi, am cunoscut si profesori care, dupa ce lefurile le-au fost taiate cu 25%, dau bani din salariul lor (si asa mic) pentru consatenii nevoiasi.

pe o vreme cainoasa, am fost la bogati. nu, n-am batut pe la porti care se deschid cu chei iesite din breloc vuiton scos din poseta hermes. am fost intr-o comuna argeseana care poarta numele asta unde i-am cunoscut pe acesti oameni. am vrut sa vi-i prezint, dar n-a mai fost timp.

Un răspuns to “motiunea la bogati”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention motiunea la bogati « Peschetta -- Topsy.com - 27 Octombrie 2010

    […] This post was mentioned on Twitter by Marieta Varga, Ionela Nastase. Ionela Nastase said: motiunea la bogati! http://bit.ly/9NWuRW #peblog! […]

Lasă un răspuns

