„lenevita” cronica

17 Sep

cei 15 cititori ai mei ma tot intreaba de ce nu mai scriu. raspunsul e simplu – lenea a pus stapanire pe mine si nu ma mai lasa-n pace nici cu ordinul procuraturii. eu ii zic – du-te de aici la altu’-n ograda, fa-o pe alta sa sufere de lenevita cronica, stai in casa la cutare, opreste-l pe maruta din audienta. ea, nimic! nu, ca eu vreau sa stau cu tine! eu cum s-o alung? ma incapatanez acum si incec sa scriu ceva. daca tot e deschisa pagina asta. as putea sa-mi dau cu parerea despre vantu. de fapt, cu asta se ocupa analistii. nu e bine. pot sa va spun cu cine votez, dar nu sunt alegeri. sa va spun ca m-am lasat de fumat. v-am zis deja, nu? dar ca am intrat in categoria soferitelor blonde stiti? ok!, dar imediat dupa ce termin ce am de facut la serviciu ca sa-mi justific banii. adica… peste putin timp. 🙂

Lasă un răspuns

