l-am pupat in dos!

17 Sep

alaltaieri, pe la pranz, ma duceam la munca. la volanul bolidului meu rosu de 80 de cai putere, goneam ca vantu (vreo 60 de km/h) pe bulevardul aerogarii. mai exact pe linia de tramvai de pe acest bulevard. si nu eram singura, asta a fost ghinionul. nu vorbeam la telefon. nu ma dadeam cu ruj. nu-mi verificam machiajul in retrovizoare. nu ma gandeam la influenta razelor de luna. nu! circulam aproape regulamentar. in fata mea, masinii logan i se aprind becurile de frana. calc cu putere si eu franele mele. sinele de tramvai m-au ajutat sa-i dau una-n dos soferului din fata mea! la naiba, prajiturile de pe bancheta s-au imprastiat. cum sa le duc colegilor asa?! uffa, asta tragedie… pun avariile (doar se folosesc cand ai probleme, nu?!) si ma dau gratioasa jos. baiatul care conducea loganul vine usor furios spre mine (probabil s-a intrebat multa vreme de ce naiba nu cobor din masina), dar ii pier dungile de deasupra fruntii cand il intreb zambitoare – si tu ce cautai, mah , pe linia de tramvai?! zambeste. isi ia tacticos numarul lui ramas agatat in tablita din fata masinii mele si pleaca. credeam ca am scapat cu atat. opreste, insa, 200 de metri mai incolo. stop si eu. facem cunostinta: – ionela, zic. sorin, imi raspunde. buuuuun, eu sunt de vina. acu’ ce facem? pai, eu n-am nimic, zice el. vreau doar sa-mi platesti suportul de numar si sa-mi iau un tub de vopsea sa dau pe dunguta aia fina de pe bara din spate. poftim. am scapat ieftin!

masina mea e deja la doctor.

5 răspunsuri to “l-am pupat in dos!”

  1. George 17 Septembrie 2010 la 15:05 #

    In sfarsit o poveste care nu se termina cu injuraturi, bate, topoare sau alte manifestari de civilizatie de Cretacic

  2. betty 21 Septembrie 2010 la 12:56 #

    draguta faza!mai aveai sa spui „maine, poate ma saruta!” stii tu ca la reclama cu branza topita,parca
    numai tie ti se poate intampla fazele astea… poate o sa o spui pe blog si pe cea cu marul de la intersectie… ce zici?

  3. motanes 28 Septembrie 2010 la 11:52 #

    O poză puteai să pui şi tu.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Şofez cu Titi Aur « Peschetta - 3 Iunie 2011

    […] bine, ne-am născut în acelaşi judeţ). Oare s-au prins toţi că eu sunt aia care încurc mereu maşina cu tramvaiul?  Sau poate a aranjat stăpânul inimii s-o las mai uşor cu acceleraţia ca să rămân […]

  2. Şofez cu Titi Aur | Ionela Năstase - 15 Noiembrie 2011

    […] bine, ne-am născut în acelaşi judeţ). Oare s-au prins toţi că eu sunt aia care încurc mereu maşina cu tramvaiul?  Sau poate a aranjat stăpânul inimii s-o las mai uşor cu acceleraţia ca să rămân […]

Lasă un răspuns

