fara tutun!

2 Aug

vlad a lansat o provocare – sa ne lasam de fumat de la 1 septembrie. in gasca! stiti ceva? ma alatur grupului, dar eu o fac de AZI! 🙂 pentru ca poooooooooooooot! si vin cu o regula-n plus – cine e prins cu tigareta aprinsa-n gura, plateste amenda – 10 lei bucata! de banii stransi, imi iau eu ceva dragut de la mango! 🙂 sau … mergem in gasca la carciuma! cine se mai baga?

ps- sunt fumatoare de ocazie! 🙂

18 răspunsuri to “fara tutun!”

  1. Adi Hadean 2 August 2010 la 10:58 #

    știu că poți! (eu îmi propusesem să mă las când împlinesc 30 de ani apoi mi-am zis că n-are rost să aștept câteva luni și …m-am lăsat. au trecut trei ani deja) :-).

  2. peschetta 2 August 2010 la 11:03 #

    bravoooooooooooooo, adi! 🙂

  3. betty 2 August 2010 la 11:59 #

    hai lasa-ma! ai uitat cat m-am rugat eu de tine? iti mai aduci aminte ce-ti spuneam ca trebuie sa-ti pastrezi tenul frumos pentru mai tarziu? ha!
    totusi, ma bucur ca ati luat o asemenea hotarare!
    din partea mea producatorii de tigari si de coca cola, in general bauturile acidulate si cu multi conservanti si indulcitori naspa, pot sa dea faliment!!!
    hai, bafta sa aveti!
    prietenii de la calarasi va sustin! aveti grija de faceti cu amenzile!

    • peschetta 2 August 2010 la 13:14 #

      gata, betty! niciodata nu mai pun tigareta-n gura! promit!:)

  4. ANA (buna seara, Ana!) 2 August 2010 la 12:29 #

    si eu poooooooooot! 😀 Dar vreau sa il vad pe Huc facand asta!

    • peschetta 2 August 2010 la 13:14 #

      nu-l pot corupe (inca) pentru ca e in concediu!:) dar incerc cu tine… deci?

      • ANA 2 August 2010 la 18:11 #

        cu mine nu e greu fiindca eu daca vreau fumez, daca nu, nu. nu schimbi sifonierul pe spatele meu :))

  5. bibiosu 2 August 2010 la 13:14 #

    dupa 13 ani de tutun, o gastrita si vreo trei incercari esuate.. am reusit.. inbolnavindu`ma mai serios.. am stat la pa vreo 10 zile, timp in care, evident n`am fumat.. si asa am descoperit ca POT, ptr ca aici era problema.. eu nu stam ca, chiar pot.. am 2 ani jumate de cand nu m`am mai atins de „scarba” si.. e foarte tare.. asa ca.. succesuri ! (si aduti aminte „is all in your mind luke skywalker..”)

  6. oana despa 2 August 2010 la 15:02 #

    Ma bag si eu. :))

  7. A di B 3 August 2010 la 05:46 #

    E asa de simplu sa te lasi de fumat….eu m-am lasat de atatea ori pana acum !!!!
    Serios vorbind insa, am aproape 5 ani de cand am renuntat la tigari, si fumam cel putin 2 pachete pe zi. Recomand cu caldura pastilele bulgaresti numite Tabex, ajuta destul de mult.

  8. simona 4 August 2010 la 19:23 #

    sa se consemneze. eu am spus NU. daca nici macar eu nu mai contribui la bugetul de stat prin plata accizelor atunci de unde imi mai iau salariul? si asa redus cu 25%.
    dar incerc sa-mi conving „partenerul din aceasta perioada” sa se lase. asa fac si eu un pic de economie, reduc cheltuielile….

  9. carmen 5 August 2010 la 10:03 #

    Iţi reamintesc pe această cale că te-ai mai lasat o dată. Tot aşa, ca un pariu. Şi mi-ai tras ţeapă după câteva zile. Asa că, eu nu cred nimic până nu văd.

    O fostă fumătoare tot de ocazie…

  10. Alex 24 August 2010 la 07:28 #

    Exact ce spune Carmen: de lasat hai treaca-mearga, va veti lasa care va puneti in gand. Dar in general daca e vorba de pariuri si alte asemenea, e posibil sa va reapucati mai tarziu.

    A, si in cazul doamnei Nastase (sau domnisoarei, cum o fi) care e trasa prin inel ca zanele din povesti, s-ar putea sa fie o mica problema dupa lasare: luatul de proportii. Eu m-am marit destul de mult, iar reglarea intru micsorare „la loc” nu se poate face chiar peste noapte.

    Din experientele proprii, dupa ce omul stinge „ultima” tigareta si vine perioada cand dependenta
    o cere pe urmatoarea, pentru a nu fuma trebuie sa rontaie ceva sau chiar sa manance. Fereasca Sfantul sa folositi guma de mestecat la faza asta, ca faceti franjuri stomacul daca este gol.

    In rest, nu mi s-a parut vreo mare nenorocire. Vreo 2-3 zile dureaza senzatia de „valeu, arde plamanul!”

    • peschetta 18 Octombrie 2010 la 21:42 #

      n-am fumat! nu sunt nici mai grasa, nici mai nervoasa! am reusit!:)

Lasă un răspuns

