campionatul fetelor

24 Iul

Tare rau imi pare ca s-a terminat campionatul asta. Si nu c-as fi o mare microbista, dar ce prilej de „ieseala” mai gasim in urmatoarea perioada?! Seara de seara, in 3, in 5, in 6 sau in 13 am vazut meciurile in oras. Aaaaaaaaaaaaltfel se vede fotbalul in gasca, la terasa. De fapt, vazut e impropriu spus. Papa bun, berica fara alcool, apa plata cu lamaie, prajituri alese, femei nevorbite. si, din cand in cand, cate o privire aruncata spre televizor. Curiozitatea ne impingea sa vedem de ce bodoganeau barbatii din jurul nostru. Cate un fotbalist isi lua portia de suduială. (du-te, bai, desteptule, pe teren sa vezi cum e! :))
Noi – fetele – am analizat ( mai ceva ca bote) costumele scumpe ale antrenorilor (wow, bun de insuratoare ala de aseara al antrenorului olandei) , am privit insistent patratelele fotbalistilor (nu-mi ajunge pagina sa numesc preferatii – dar eram si multe fete)  si am admirat frumusetile din public (cateva doamne din spania, minunate). Era sa uit – am tipat mai tare decat barbatii la goluri. Ca doar la asta ne pricepem, nu?!
Va spun ca am tinut cu germania. Dar nu cu sufletul, ci cu portofelul. Da!, am pariat pe nemti. S-a intamplat fix la inceputul campionatului cand eu, Simona si Cosmin am pus ramasag pe echipa castigatoare. Ceilalti n-au avut curaj! Simona a iesit prima din cursa – cine a pus-o sa aleaga argentina? Am scos-o eu cu scorul: 4 la 1. Aici merita amintit baiatul ala. imi scapa numele. Ballak! Mamica, ce fotbalist. Cum, n-a jucat? Ah, asa mi s-a parut. Atunci. de ce l-am remarcat chiar daca statea pe margine? Fetelor, o cautare pe Google si-mi dati dreptate! :)
Apoi. caracatita aia (care merita maruntita si bagata in salata) a decis ca spania trebuie sa castige in fata germaniei. Nu-i bai, dar am iesit si eu din joc. De fapt, eu am zis ca Germania va castiga finala. A castigat-o! Chiar daca doar pe aia mica!:) Cosmin cu portocala lui mecanica a urcat cel mai sus pe podium.
Dincolo de pariuri. stiu ca fotbalul se joaca pe goluri (am auzit asta la un comentator si mi-a ramas in minte). Stiu ca sunt 11 jucatori (bine, asta daca nu cumva arbitrul gaseste de cuviinta sa-i dea vreunuia un cartonas rosu). Cate 11 de fiecare parte. Ca daca mingea (zisa si balon) a iesit din teren fluiera un nene de pe margine si  e out. Greu mi-a fost sa inteleg care e pozitia afara din joc – ultima demonstratie a fost facuta pe o masa cu covrigei in loc de fotbalisti. Mai stiu ca la mijloc e un arbitru (de cele mai multe ori chelios) care tine meciul in fluier. Ne-am tot intrebat la ultimul meci daca era blond ori brunet domnu’ Webb! Am aflat despre el ca e politist de meserie. Daca da si amenzi la fel de repede cum dadea aseara cartonase galbene, mi-e cam mila de londonezi. Dilema referitoare la culoarea parului de sub chelie a ramas in picoare. si tot la capitolul dileme – de ce naiba se schimba portile la pauza – ca sa ne incurce pe noi?!
in concluzie – ador campionatele de fotbal. Cand e urmatorul? Cum peste 4 ani? Offfffffffff.

Lasă un răspuns

