ce-mi doresc de ziua mea

18 Iun

fifi (adica http://jurnalulmariucai.blogspot.com/) mi-a dat o leapsa – sa spun ce-mi doresc de ziua mea. pai… as vrea… as vreaaaaaaaaaaaaaa… chiar as vreaaaaaaaaaaaaa…
– sa am 1000 de vizitatori in ziua cu pricina! (pe blog, nu acasa, da?)
– sa pot sa-i innod redactorului sef sireturile!
– sa primesc un abonament la spa pe viata. (nu, nu la vantu’, multumesc!)
– diesel, miss sixty, tommy hilfiger si fornarina sa aiba reduceri de 90% in fiecare sezon.
– sa castig la loto macar 9.000 de euro.
– sa primesc flori prin curier.
– as vrea 5 zile nelucratoare pe saptamana, lenjerie sexy, parfumul adolescentei, tone de mango, vacante de patru luni, o casa mare cu tei multi in curte, un catel, o pisicuta, zeci de perechi de pantofi, sefi competenti, prieteni devotati, dusmani ingaduitori… mai era ceva… ah, da!, dar nu pot spune! sac! 🙂

6 răspunsuri to “ce-mi doresc de ziua mea”

  1. Anca 18 Iunie 2010 la 10:20 #

    1.000 de vizitatori doar? :)) Se rezolva!

  2. mihaisuzuki 18 Iunie 2010 la 11:06 #

    Cam putin….cam putin…Mai baga! Poate ti se va indeplini!

  3. Fifi 20 Iunie 2010 la 18:37 #

    Multi ani traiasca, multi ani traiasca, la multi aniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Nu vreau sa te compexez cu totul as aca mai bine scriu, decit sa iti cind live:))). La multi ani!!!!

  4. A di B 26 Iunie 2010 la 10:31 #

    Cu scuzele de rigoare, un calduros si sincer La Muuuuuuuuulti Ani !!!! Sanatare fericite !!!!

Lasă un răspuns

