angajata!

16 Iun

ma simt de parca as fi avut o aventura si m-am intors acasa! de aici am plecat acum aproape doi ani (televiziunea din baneasa). iata-ma, sub contract, tot aici! m-au chemat, am venit si am semnat! am un nou loc de munca. care e, de fapt, mai vechi!
as mai fi lenevit o vreme daca bunica mi-ar fi lasat ceva mostenire sau daca tata era ministrul economiei. nici macar un frate patron la „vuvuzeaua vesela” n-am. asa ca… la munca!

4 răspunsuri to “angajata!”

  1. Fifi 16 Iunie 2010 la 13:55 #

    Bravo!!!! Vezi ca ai o leapsa pe blogul mariucai:)

    • peschetta 16 Iunie 2010 la 14:07 #

      maine scriu, multumesc! e buna leapsa asta… asa vad oamenii ce-mi doresc de ziua mea! 🙂

  2. motanes 16 Iunie 2010 la 14:16 #

    Dar nepoata lui Voiculescu eşti?

    • peschetta 16 Iunie 2010 la 14:46 #

      bai, vezi ca te ia catavencu-n serios si zice la gazeta!:))))

Lasă un răspuns

