demisia!

4 Iun

nu, nu este vorba despre boc sau despre udrea. EU am demisionat ieri. asta pentru ca joia imi pare o zi perfecta pentru o hartie de genul asta. 🙂  fara zgomot, fara resentimente… am incheiat un alt capitol din viata mea. dupa aproape doi ani petrecuti aici, ma duc acasa! 🙂

17 răspunsuri to “demisia!”

  1. Miorlaupufos 4 Iunie 2010 la 11:12 #

    Orice sfirsit e un nou inceput! Bafta! ( vezi ce bine ca nu te-ai inhamat la credit acu’ citeva saptamini sinu ti-a iesit povestea aia? Nimic nu-i intimplator. )

  2. Cos 4 Iunie 2010 la 12:21 #

    Toţi ne întoarcem acasă…Succese!

  3. betty 4 Iunie 2010 la 13:02 #

    Am zis intotdeauna ca fiecare are locul lui, acolo unde vrea Dumnezeu! Poate ca nu a fost sa ramai aici decat doi ani, a fost o alta experienta. Pentru unii dintre noi e bine atunci cand ne intoarcem acasa. Sper din tot sufletul sa-ti fie bine si nu ma indoiesc ca asa va fi! Meriti! Si nu uita, asa cum iti spuneam odata vreme, ingerasul ala mic este in continuare pe umarul tau si te protejeaza in tot ceea ce faci! Bafta! Sa auzim de bine si sa te vedem iar pe sticla, ce zici? Eu iti zic… succesuri!

  4. Anndrei 4 Iunie 2010 la 13:35 #

    Bravo!

  5. Adi Hadean 4 Iunie 2010 la 14:01 #

    te pupăm de la cluuj:-). și dacă vrei o vorbă înțeleaptă de la bunicu’ meu: n-o fo’ în veci să nu fie cumva! 🙂

    • peschetta 4 Iunie 2010 la 14:16 #

      pup si io de la bucuresti! sper sa fie cumva pan’ la coada!:)

  6. Ciprian 4 Iunie 2010 la 19:25 #

    😦 mie imi pare rau, ce imi luminau ziua cand te citeam pe twitter.. ziceai adesea ceva de genul: e ora 11, abia m-am trezit, ma mai duc sau nu la munca?. 😀 Ai fost modelul meu de angajat. Sa fie bine pana la urma si sa te intorci cat de curand.

    • peschetta 4 Iunie 2010 la 22:17 #

      nu exista motiv sa-ti para rau, ciprian!(dar multumesc) a fost…de buna voie si nesilita de nimeni.:)) si… sper sa fiu la noul loc de munca chiar de luni!:)

  7. Satmareanca 7 Iunie 2010 la 20:58 #

    Spun şi aici: mult succes pe drumul pe care l-ai ales! 🙂

    • peschetta 7 Iunie 2010 la 21:20 #

      iti raspund si aici:) MULTUMESC! sper sa fie drumul bun!

  8. ana moto 8 Iunie 2010 la 00:06 #

    mult succes Ionela, oriunde ai fi!! nicaieri nu-i mai bine ca acasa.te pup de peste ocean!!

    • peschetta 8 Iunie 2010 la 08:48 #

      cum adica „de peste ocean”? pe unde umbli, moto?

  9. A di B 26 Iunie 2010 la 10:25 #

    Muuuuulta bafta la noul loc de munca !! Inteleg ca tot in zona ramai….

Lasă un răspuns

