am succes, mah!

17 Mai

cand am intrat in casa, m-a privit timid pe sub genele lungi care ar face invidioasa orice domnisoara. nu a zabovit multa vreme cu privirea pe chipul meu machiat de transmisiune si a intors capul intr-o clipita. zulufii care-i atarnau pan’ la umeri i s-au rasfirat ca intr-o reclama bine facuta. se jena… mi-a impins in brate un leu urias si a fugit in camera cealalta. a revenit si m-a prins cand mangaiam jucaria de plus . aha, deci i-am atras atentia! (o fi zis in mintea lui) apoi statea – aparent nepasator – in odaia in care femeile discutau aprins despre scaderea indemnizatiei de crestere a copilului in fata unei camere de filmat si isi facea de lucru cu o alta jucarie. la bascheti-l durea de subiectul asta, dar voia sa stea acolo. sa auda tot ce spuneam. nu intelegea mare scofala. cum 25%? poate 15?! 600 de lei? astia nu ajung decat pentru pampersi si pentru ceva laptic. asa… si? ce-mi pasa mie? eu nu mai am nevoie de pampersi de multa vreme si mananc deja altceva. poate fratiorul – proaspat venit pe lume. eu fac deja la olita! 🙂

bine ca te-ai facut tu maaaaaaare! il intreb cum il cheama. imi raspunde cu privirea-n covor:

– teo! (si roseste…)

– cati ani ai?

(isi ridica degetele pe rand. doi. trei. patru. trei) …

– ar fi bine sa te hotarasti ca sa inteleg. 🙂

intervine mama:

– are 3 ani si jumatate.

aha, deci d’aia nu se putea hotari… imi strang jucariile sa plec. gata cu munca. salut cu multumiri mamicile care au acceptat sa se dea la televizor si sa-si spuna pasurile. ii aud vocea lui teo.  stirga cat il tineau plamanii.

– vreau s-o puuuuuuuuuuuuup! vreau s-o puuuuuuuuup!

iar in pauza de tipat ofta cat il tineau rarunchii.

mama: domnisoara, stati sa va pupe!

– sigur!, cu placere! 🙂

i-o iau inainte si… zmoah, il pup cu foc si-i las ruj pe obraz. imi prinde mana si ma pupa si el la incheietura mainii. 🙂

am plecat zambind… sper  sa nu-i taie acestei femei din banutii oricum putini. ar fi nevoita sa se intoarca la lucru si micutii sa fie privati de prezenta ei.

6 răspunsuri to “am succes, mah!”

  1. andreeagpana 17 Mai 2010 la 13:56 #

    🙂 ai, ma, ce sa zic… emotionant gestul baietelului 🙂

  2. motanes 17 Mai 2010 la 14:11 #

    Dacă au băgat ei, guvernanţii, mâna în banii de medicamente ai bătrânilor, de ce n-ar băga mâna şi-n pampersi?!

    • peschetta 17 Mai 2010 la 14:12 #

      chiar ii rugam sa bage mana-n pampersi!:)))) da’ nu in banii de pampersi!

  3. miki 17 Mai 2010 la 15:06 #

    pai eu iti doresc la mai mare! adica… succesuri!

  4. Alex 22 Mai 2010 la 09:09 #

    Exact ca si baietelul, si eu am ramas fascinat. Am trantit la nimereala un Google search imediat dupa ce am vazut nus’ce reportaj de pe la nus’ce institutie. Si am dat de Twitter, de unde am dat peste postul cu desenele facute de o (alta) reporterita.

    Tare!

Lasă un răspuns

