cu buza umflata!

14 Mai

caut sa cumpar o garsoniera. cu prima casa, n-am parinti bogati. iar eu sunt doar un amarat de reporter tv cu un salariu putin peste media jurnalistului roman.  saptamana trecuta am gasit garsoniera vietii. aproape de casa presei – 5 minute pe jos, luminoasa, intr-un bloc nou si civilizat cu doar 3 etaje. avea un singur defect – proprietarul e tigan! parea un tigan de soi cu frica de dumnezeu si cuvant de onoare la purtator. n-o fi tigan chiar cu mine, mi-am zis la prima intalnire. agentia m-a asigurat ca e om de buna credinta si n-am facut altceva decat s-o cred. acum o saptamana am batut palma. avans 5% cum zice la „legea primei case”. urma sa-i dau banu’, in fata notarului, luni dimineata, dar… surpriza! garsoniera s-a vandut. cineva a venit si i-a pus cateva zeci de mii de euro in poala tiganului. banu’ jos. cel putin asa sustine el. iar eu am ramas cu buza borcanata ca a elenei basescu! si o iau de la capat! iar cautari, vizionari, negocieri… uffa!

6 răspunsuri to “cu buza umflata!”

  1. Miorlaupufos 14 Mai 2010 la 16:08 #

    Zona aia de la Casa Presei incolo ( Damaroaia si ce mai e prin zona ) e full de colorati. Ti s-a parut cu frica de Dumnezeu pentru ca multi dintre ei sint sectari ( Gabi Lunca si familia e una din reprezentantele de vaza ale curentului ), adventisti, pocaiti si tot restul. Multe sint case cu probleme inclusiv de teren, acte, etc. Zic ca tot raul e spre bine, deocamdata.

    In alta ordine de idei, pe tine chiar te impinge nevoia? Ca preturile au sa se mai duca mult la vale. Nu te uita la ce scriu ziarele, ca „creste, dom’le, n-are unde sa mai scada”. Pretul de bun simt / mp = un salariu mediu pe economie. Fa si tu o socoteala. N-am timp acum sa-ti trimit un grafic in care sa vezi clar niste lucruri, dar daca te intereseaza scociorasc dupa el.

    La locuinte noi zau daca m-as risca, cu toti banii din lume. Toti care au construit pentru altii decit ei insisi au facut rabat la materiale si mina de lucru. Ghici care-i rezultatul. Aaa, ca se vede cu ochiul liber o gresie, o faianta bulita, asta-i alta treaba. Dar belele de structura n-ai cum sa vezi, alea-s bine ascunse.

    Gindeste-te de 15 ori inainte de a-ti baga capul in jugul bancilor. Ocazii or sa mai fie. Sau marita-te :))))

    • peschetta 16 Mai 2010 la 14:19 #

      mai vedem, merci! sper si eu ca raul sa fie spre bine! 🙂

  2. maria coman 16 Mai 2010 la 08:32 #

    dar avansul l-ai recuperat?

  3. cristina 18 Mai 2010 la 10:28 #

    ai grija de la cine cumperi un apartament. eu am avut noroc cu persoana care s/a ocupat de acte pentru ca totul a fost frumos, pana a verificat si actele mai vechi, ale celui de dinaintea mea, care vanduse casa, nu doar ultimul cumparator. ei, atunci a vazut ca era o ipoteca neradiata care pica direct pe seama mea, noua proprietara, trecand peste…o generatie cumparatoare:)). gaseste pe cineva care stie birocratie avocateasca.
    cred ca e super sa faci planuri sa cumperi o casaaaaaa:) te invidiez!!!

    • peschetta 18 Mai 2010 la 10:36 #

      am obosit sa caut! dar… ma inarmez cu rabdare si o iau de la capat! merci pentru sfaturi!:)

Lasă un răspuns

