am bicicleta!

13 Mai

pe la 9 ani i-am furat bicicleta fratelui meu. fiind doar o jumatate de om, cu greu am coborat-o pe scari. parea o jucarie pentru mine chestia aia cu doua roti si credeam ca e usor sa pedalezi pe asfaltul din jurul blocului, dar… am simtit pe genunchii mei ca nu! 🙂 un baietel – vecinul de la 4 – m-a ajutat atunci si m-a invatat, cu chiu – cu vai, sa merg pe doua roti! cand a venit catalin de la scoala (fratele mai mare cu fix un an si patru luni) eram deja artista. mi-am luat o chelfaneala, dar eram fericita – stiam sa merg pe bicicleta. eu n-am avut niciodata o bicicleta a mea. stateam la mila lui daca aveam chef sa pedalez. si… nu era deloc marinimos la capitolul asta. am mai mers pe bicicleta dupa multi ani – anul trecut in vacanta din toscana. (vezi foto!) si… e buna vorba aia – mersul pe bicicleta nu se uita niciodata.

ionela biciclista!

aseara am primit o bicicleta si sunt happy! 🙂 e prima mea bicicleta. e cocheta si are si schimbator de viteze. abia acum ma tem de o cazatura zdravana, dar… am curaj! sambata ii fac inaugurarea si vin cu poze!

16 răspunsuri to “am bicicleta!”

  1. Oana Portase 13 Mai 2010 la 10:54 #

    iiiiiiiiiiii. bravo! spor la biciclit. vrem poze cu noua bicicletă. :d

  2. nadina 13 Mai 2010 la 11:34 #

    ei na… iti da tie emotii o bicicleta??? neah, nu cred asta! 🙂

  3. Miorlaupufos 13 Mai 2010 la 15:55 #

    S-o stapinesti sanatoasa. Patine cu rotile nu-ti iei?

  4. miki 13 Mai 2010 la 17:26 #

    eu zic sa te duci sa i-o fluturi lui frati-tu prin fața ochilor si cand o sa te roage sa i-o dai, paaaaaaaaaaaaac!!! i-ai intors-o! apoi o sa te implore. si tu o sa zici dandu-ti ochii peste cap: mbineeee, fieeeeeee… dar doar putin! gata!! gataaa!!!

  5. Cos 14 Mai 2010 la 09:51 #

    Vii cu pozele cu julituri? Sau ai primit şi roţile ajutătoare??

  6. miki 14 Mai 2010 la 13:28 #

    care, ma? sunt bunaaaaaaaaa…!!! :))

    • peschetta 14 Mai 2010 la 14:09 #

      am vazut si eu pozele de pe facebook si DA! esti bunaaaaaaaaa!:)))

  7. miki 14 Mai 2010 la 18:14 #

    noroc cu pozele, zic :))))

  8. Dana S. 21 Mai 2010 la 13:28 #

    Cat te invidiez!!!! Eu vreau o bicicleta de cativa ani si tot nu am reusit sa-mi cumpar una. Sau sa primesc 😀
    Ce trebuie sa fac sa o iau si eu cu imprumut? 😛
    Si pozele unde sunt? Ca weekendul a trecut…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Promisiune onorată! « Peschetta - 22 Mai 2011

    […] când promit ceva, ma tin de cuvânt. sa fie clar! de pilda, am făgăduit ca vin cu poza (ceeeee, a trecut un an?!), iata […]

  2. Promisiune onorată! | Ionela Năstase - 15 Noiembrie 2011

    […] când promit ceva, ma tin de cuvânt. sa fie clar! de pilda, am făgăduit ca vin cu poza (ceeeee, a trecut un an?!), iata […]

Lasă un răspuns

