recunoasteti personajul!

12 Mai

deci… (asa incep fetele vesele) nu-mi pasa daca se scumpeste benzina sau kilu’ de cartofi.

ma doare-n cot daca pretul orgasm-ului la bamboo (asta e cocktail, dragii mei!) creste.

nu-mi pasa daca scade alocatia copiilor.

nu ma intereseaza pensia mica a bunicii vecinului de la 7.

ma lasa rece daca profu’ de romana mai intra sau nu la ore. eu am invatat destul!

nu-mi MAI pasa daca drogurile usoare sau prostitutia sunt legale.

as vrea sa plece toti studentii sa studieze in SUA, unde consumul de marijuana e tolerat de lege.

ma doare la basca de sistemul sanitar cata vreme am sida!

nu ma intereseaza daca guvernul taie tot. poate ii fac cunostinta cu ciomu.

nu-mi pasa daca poza lu’ tata arde-n strada la constanta! hartia aia n-are nicio vina!

nu vreau sa stiu cat costa „cosul realitatea zilei”!

nu ma intereseaza daca guvernantii se ating si de sugari! eu nu mai sug de multa vreme.

nu-mi pasa daca semaforul e rosu!

poa’ sa creasca si tva-ul!

nu ma intereseaza daca pampersii plini ajung in fata guvernului. sa nu ajunga in dorobanti!

nu-mi pasa daca bugetaru’ (sau someru’) duce familiei mai putini bani.

nu-mi pasa… NU-MI PASA!

3 răspunsuri to “recunoasteti personajul!”

  1. miki 13 Mai 2010 la 17:37 #

    e voie cu injuraturi pe aici? dar de-alea grave!

  2. peschetta 13 Mai 2010 la 19:49 #

    daaaaaaaaaaaaaaaaaa,te rooooog! n-a avut nimeni curaj!:)

  3. miki 14 Mai 2010 la 13:27 #

    nici eu. sunt o doamna, ce… 🙂

Lasă un răspuns

